Saturday, August 23, 2014

Already 2 months here 

Alhamdulilah saya masih lagi bernafas di muka bumi mu ini Ya Allah .
Terima kasih di atas kesempatan yang engkau berikan.

Hari ini saya nak bercerita serba sedikit tentang kisah hidup saya sepanjang 2 bulan saya di perantauan . Cehh, perantauan lah sangat . Actually, aku berada di Perak sebab sambung belajar kan? hehe . Nurse to be insyaAllah .

Perjalanan ku sudah 2 bulan berlalu disini . Minggu depan aku akan balik ke kampung halaman. Alhamdulilah . Pejam celik pejam celik . Kejap je masa berlalu . Tak lama lagi aku akan ke klinikal area . Aduhh , macam mana lahh agaknya aku menjadi nurse . Hahaha , segannya . Hehehe . Malu tak terkata . Tapi akan ku gah kan jugak untuk keluarga tercinta ..

Hmm, malasnya nak bercerita . Takpe lah . Aku akan selitkan beberapa gambar sepanjang aku di KSKB SAS Perak ini . Enjoy k . Hehe







No comments: