Saturday, September 15, 2012

Interview Mass Communication ♥


Pagi tadi , family aku hantar aku ke Universiti Teknologi Mara dekat Lendu !
Kira-kira kiteorang sampai dalam pukul 8.45 pagii .
Kiteorang sampai , aku terus masuk Dewan Kuliah 3 ..
Prrttt ! Sumpah malu weyy -.-
Masuk-masuk je handphone aku berbunyikk ! Lupe silent laa -.-

Time uh kiteorang ade ujian bertuliss ..
Pen aku tersalah bawakk ! OMG !
Luarnya pen warna biru , dalamnyaa ? Dakwat pen merahh !
Nak taknak aku terpaksa lahh buat je dengan muka tak malu -.-
Dia suruh aku buat essay , aisehmenn ! aku bab-bab macam ni yang fail nihh .
Buat je walaupun takde idea ! Haha . tak sampai 100patah pun essay aku .
Pemalas kan ? bukan .. No idea !
Sumpah time ni aku takde semangat dahh ..

Second programme , kami di interview oleh pensyarah disituu !
Seram sejuk ! aku takut pasal essay aku yang aku tulis pakai pen merah uhh .. Fuhh !
Aku orang yang ketiga kena panggil .
Time aku kena sesi soal jawab in English uhh .
Seriuss ! English aku teraburr ! Errr , Arrr , Hmm ~ Haha !
Malu weyy !
Tapi yang pentingg ! Aku dah pergi ..
Sekarang tanggungjawab dia bagi aku masuk ke tak ! hehehe <3
K lahh , tu je nak post ..
Tatatata ♥ 


No comments: