Tuesday, September 4, 2012

Milikmu Seorang ♥


Bermula detik perkenalan kita . Aku dah tahu kau memang macam yang aku sangka . But now , kau makin lama berubah menjadi lebih baik dari dulu :') Aku bersyukur kerana Allah panjangkan umur aku untuk terus rasa nikmat bercinta ni bersama kau </3 Truthly from my heart . Susah nak berpisah dengan kau . Sebab aku dah tanamkan dalam hati aku , kau bakal jadi ayah kepada anak-anak aku :') Mungkin orang lain dengar macam tak percaya . Tapi memang ini impian aku . Ramai boleh mempertikaikan kenapa itu , kenapa ini .. Heyy ! ask yourself ! Korang pernah bahagia ? Macam itu lahh rasanya pada kami </3 Memang banyak salah aku dalam hubungan nii . Sumpah ! takde niat nak bagi pasangan aku sakit hati . Aku akan terus berusaha semaksima mungkin untuk jadikan hari-hari yang akan datang lebih indah dan bermakna untuk KITA ♥

*p/s : Maaf kalau awak marah saya post macam nii . Saya post sambil menangis :')

No comments: