Sunday, September 16, 2012

Selamat Hari Malaysia !


Hari ini 16 Sept 2012 .. Hari Malaysia yang ke-49 .. Betulkan saya kalau saya salahh ?
Pagi-pagi aku dah update post pasal hari Malaysia kan ? Hehe ♥
Semangat aku berkobar-kobar .. ♥
Tarikh 16 Sept ini , serius banyak giler yang pernah terjadi dalam hidup aku selain Hari Malaysia ni .
Tapi aku taknak cerita pasal aku , aku nak cerita pasal Malaysia !

Hari Malaysia disambut pada 16 Sept setiap tahun untuk memperingati penubuhan persekutuan Malaysia di tarikh yang sama pada 1963 . Sabah , Sarawak , Singapura serta Tanah Melayu telah membentuk Malaysia . Tu je kot yang aku tahu , lepas tu Singapura menarik diri dalam pembentukan Malaysia . Ohh Yeahhh (Y)


Gambar ni aku amik kat MR. Google .. Puas aku geledahh !
Terasa nak ngapp jee .. Lapar pepagi nihh ..
K lahh , tu je nak share .. ILOVEYOU ALL ..
ILOVEFENDY more .. hehe ♥

No comments: