Wednesday, June 4, 2014

Alhamdulilah.. Saya kembali!

Assalammualaikum rakan rakan blogger.. Lama betul dah tak update pape post kat blog aku yang sudah berhabuk ni.. Thanks to NNA sebab create my new / freshie look to my blog.. Haha, sekarang.. Hidup baru aku akan bermula tidak lama lagi.. Nak tahu apa yang berubah? Stay tuned . Haha, *ehh teha kau ingat kau artis ke orang nak tahu story pasal kau! Hihi, aku dah lepas temuduga SPA utk nurse.. Sekarang tengah tggu panggilan bila kena masuk n kat mana aku dapat.. Haha, giler kan? 

Hopefully, aku dapat dekat dekat jee.. Act, taknak jauh sangat dengan orang orang kesayangan.. Haha, sape orang kesayangan aku? Of course my family ! Dan seorang yang baru hadir dalam hidup aku.. Alhamdulilah.. Aku da sebulan lebih dengan dia.. Hope sangat dia boleh tunggu aku.. For 3years ! Sebab aku kan nak sambung study nurse tuu.. Hmm, tu je lah rasa nya post teha utk malam ni.. Thanks coz baca blog kitee.. Hihi . Love you . 

No comments: